夏休みの計画作り!?

事務所で、事務仕事をしてるのに、すたすたすたっと子供が近寄ってきて、空いてる椅子にドカッと座り、お父さん、夏の工作ど~しょ~から始まり、お前の作りたい物は!? っと、聞いたら、木の車!? ど~やって作るの!? と、聞くと、....? また始まったぁ~。

何にも考えてないのに、適当に答える作戦が!! しばらく無視してほかってたけど、何も会話もないから、僕が去年はミニチェスト(小さいタンス)作ったから、今年はスツール(椅子)でも作ったら!? っと、言った途端、それでいい!! だって!! 昨年作ったチェストは、工作展示中に奥様方から、一つしかないチェストに注文殺到で、最終的にはうちの商品として売ってしまいましたが、今年のスツールも、ど~なる事やら!? またFacebook

やブログにてUPいたしますので、こうご期待!?

コメントをお書きください

コメント: 3
  • #1

    Eli Maurin (水曜日, 01 2月 2017)


    Incredible story there. What happened after? Thanks!

  • #2

    Alisia Priolo (水曜日, 01 2月 2017 23:43)


    What a material of un-ambiguity and preserveness of precious experience on the topic of unpredicted feelings.

  • #3

    Dia Mohn (木曜日, 02 2月 2017 02:57)


    I was wondering if you ever thought of changing the structure of your site? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures. Maybe you could space it out better?